صبر

صبر داشته باش اوک میش

صبر

صبر داشته باش اوک میش

شخصیت و بیوگرافی بهرام رادان و همسرش (عکس)

 

شخصیت و بیوگرافی بهرام رادان و همسرش (عکس)
 

 

نازوب در این بخش به معرفی شخصیت و بیوگرافی بازیگر جذاب و معروف سینما و تلوزیون بهرام رادان پرداخته. با ما همراه باشید .

 

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد است، دوخواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است، مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب است

 

 

نحوه شروع بازیگری

خیلی از آدم ها بعد از سربازی دنبال کار می گردند، من هم یکی از آنها بودم که بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشت، چشمم که به آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم خورد گوشی را برداشتم و بعد هم سر از کلاس ها درآوردم و یک هفته از کلاس ها نگذشته بود که فرم انتخاب بازیگر یک فیلم سینمایی را پر کردم

 

در کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق در سال ۱۳۷۹ به من داده شد که روی نقش کیان تمرکز کنم؛ نقشی که فکر می کردم یکی دو تا دیالوگ بیشتر ندارد، غافل از این که یکی از دو نقش اصلی فیلم بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
mohamad mosavi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی